|
Alexander Dufala

Review | Tretie kolo nadstavby otriaslo oboma skupinami

KOŠ

Skupiny aktuálne vyzerajú z pohľadu počtu bodov tímov identicky. Vo FINAL 6 vedie Vakatanka so ziskom deviatich bodov. V čele skupiny O Umiestnenie je IZO 4, ktoré sa taktiež bodovo odtrhlo od prenasledovateľov. Poďme si spolu priblížiť stretnutia, ktoré sa odohrali túto stredu.

FINAL 6

Úvodné stretnutie bolo v réžii tímov TJ Malá Ida a Feyenoord. Obaja manažéri tímov bazírovali na zisku troch bodov v tomto dueli. Situácia aktérov bola totiž prinajmenšom nepríjemná, no nie bezvýchodisková. Zisk troch bodov by tak zariadil istotu poslednej postupovej priečky. To sa podarilo Feyenoordu, ktorý už dokázal Malú Idu zdolať v základnej časti. Aj tento krát sa teda potvrdilo, že víťaznú formulu má v rukách Feyenoord. TJ Malá Ida je stále v skupine FINAL 6 bez bodu a v zvyšných dvoch zápasoch bude musieť zabrať naplno.

Zostrih momentov zo zápasu si môžete pozrieť na tomto odkaze

Program tretieho kola pokračoval duelom medzi Hofex a HB Žlčové kamene. Hofex by v prípade výhry obdržal jednosmerný lístok do semifinále. V prospech Hofexu hral aj vzájomný zápas s HB, ktorý vyhrali v prvej časti súťaže 5:2. Prognózy sa však nenaplnili a Hofex utrpel prvú porážku vo FINAL 6. Zápas ešte v 45. minúte nepoznal víťaza, no dvoma gólmi zo 48. a 50 minúty sa Žlčové kamene vykúpili z posledného miesta v skupine a živia tak šancu na postup.

Zápas o česť, rešpekt ale hlavne o tri dôležité body. To bol zápas medzi Rising Prospects a Vakatankou. Výhodu prvého gólu a s ním spojená vzpruha sebavedomia získala Vakatanka. Dvojgólový náskok následne zariadil pre svoj tím M. Kuruc. Druhé dejstvo bolo gólovo vyrovnané a Vakatanka sa tak v tomto očakávanom zápase teší z výhry.

O Umiestnenie

V prvom zápase sa predstavili IZO 4 a VB FC. Kto v tomto zápase očakával dominanciu IZO 4 bol na omyle. Vyhladované VB FC v tomto zápase ukázal, že vie potrápiť aj vedúci celok skupiny. Prvý náznak o tom, že by VB FC mohlo po prvý krát v sezóne zbierať body prišiel v 11. minúte. O vyrovnávajúci gól sa vtedy postaral P. Haluščák. Odhodlanie VB FC bodovať bolo citeľné, no aj napriek tomu odchádza tento celok sklamaný. Po gólovej prestrelke neostal v komore VB FC žiaden náboj. IZO 4 si tak skúsene udržal jednogólový náskok a bodovo sa osamostatňuje v tabuľke O Umiestnenie. Nasledoval stret medzi VSL a Promet Trans. Malé déja vu zažilo Promet Trans aj v tomto zápase. Prvý strelený gól, dobre zahratý prvý polčas, no aj napriek tomu prehra. Tieto obrázky sme videli ešte v prvých kolách základnej skupiny. História sa však opakovala aj v tomto prípade. Promet Trans vyhral prvé dejstvo 2:1. V druhej 25 minútovke však nechali súperovi veľa priestoru. VSL neváhal a svojej šance sa s radosťou chopil. Druhá výhra v rade znamená pre VSL priebežné druhé miesto v tabuľke.

Zostrih momentov zo zápasu IZO 4 vs VB FC si môžete pozrieť na tomto odkaze

Zostrih momentov zo zápasu VSL vs Promet Trans si môžete pozrieť na tomto odkaze

O záverečný duel sa postarali Mondays Vikings a AFC Mier - FC Zdoba. Zo svojich chýb sa AFC Mier poučil. Hrali svedomito a svojho súpera nepúšťal pred svoju bránu. Náskok dvoch gólov, ktorý si dokázali vypracovať v prvom dejstve už však tak ľahko ako v predošlých zápasoch z rúk nedali. V záverečných piatich minútach síce inkasovali dva krát, no to skóre iba upravilo na konečných 5:2.

FOTOGALÉRIA nadstavba 3. kolo

FOTOGALÉRIA nadstavba 3. kolo (Foto: Alexander Dufala)

submenu