|
Alexander Dufala

Review | V skupine B padla definitíva, v šlágri kola víťazne Vakatanka

KOŠ

V stredu sa odohralo predposledné kolo základnej časti. Zatiaľ čo v skupine B je postavenie prvých troch celkov finálne, v skupine A visí nad postupujúcimi otáznik. Poďme sa pozrieť, ako skončili zápasy štvrtého kola.

Skupina A

Zápas o postupové boje nezvládol tím AFC Mier - FC Zdoba. Pred začiatkom zápasu bolo jasné, že tento celok musí bodovať naplno. To sa však nestalo. Prvý polčas bol však vyrovnaný a strany sa menili za stavu 4:5 v prospech Hofexu. Manko dokázal AFC Mier zmazať v 35. minúte. Hofex bol ale v závere stretnutia efektívnejší. V tomto veľmi dôležitom a vyrovnanom stretnutí si tak body pripísal Hofex.

Zostrih zo zápasu si môžete pozrieť na tomto odkaze

VSL to proti VB FC konečne padalo. S priemerom troch gólov na zápas sa VSL radil medzi najviac sporadicky skórujúce celky v súťaži. To je však minulosťou. Zápas proti poslednému tímu skupiny A zvládli aj napriek tomu, že už v druhej minúte prehrávali. VSL sa ale následne ôsmimi zásahmi v slede postaralo o druhý triumf a v poslednom kole zabojuje o postup.

Ako posledný bol na programe šláger štvrtého kola medzi Vakatankou a HB Žlčové kamene. Avizovali sme, že tento duel bude garanciou skvelého malého futbalu. Slová sa potvrdili a my sme tak videli futbal na vysokej úrovni. Na konci prvého dejstva bol stav vyrovnaný. Do druhého polčasu vstúpil lepšie tím HB a išiel tak druhý krát v zápase do vedenia. Posledných 10 minút naznačovalo, že by zápas mohol skončiť deľbou bodov. Tri minúty pred koncom stretnutia ale Vakatanka ukázala svoju futbalovú vyspelosť a troma gólmi sa postarala o prvú porážku HB v tomto ročníku.

Skupina B

TJ Malá Ida vystavila stopku celku IZO 4. V tomto stretnutí išlo o krk obom účastníkom. Nutnosť výhry tak tomuto zápasu dodalo špeciálny náboj. Na ihrisku bola dominantnejšia Malá Ida. Až do 18. minúty sme však gól nevideli. V priebehu siedmych minút sa TJ Malá Ida presadila tri krát a strany sa tak menili za stavu 3:0. Malá Ida nepoľavila ani v druhom dejstve a zaslúžene zbiera tri body. Postupová dráma sa tak v skupine B nekoná.

O druhý zápas sa postaral Feyenoord a Rising Prospects. Prvé dva tímy skupiny B sa pobili o to, kto si ponechá status neporaziteľnosti. To sa podarilo manšaftu Rising Prospects. Svojmu oponentovi nič nedarovali a od úvodných minút sa ujali vedenia. Feyenoordu sa podarilo skórovať až v druhom polčase zásluhou J. Takáča. Obrat v zápase sa však nekonal. Rising Prospects sa tak dostáva do čela skupiny B a obdivuhodná je aj ich bilancia. Doposiaľ inkasovali iba šesť gólov, čo je najmenej spomedzi všetkých 12 tímov.

Na záver bol pripravený stret medzi Mondays Vikings a Promet Trans. Forma týchto tímov bola doposiaľ v červených číslach. Prvá výhra by tak znamenala veľkú mentálnu vzpruhu. Tejto myšlienky sa chopili hráči z tímu Promet Trans a zapisujú si tak prvé body. Mondays Vikings bude mať poslednú šancu na reparát proti Feyenoordu.

submenu

Tabuľka

Košice 5+1 (KOŠ) 1. Liga